[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره كنفرانس :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: برقراري ارتباط :: راهنماي پايگاه ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
ارکان کنفرانس::
درباره کنفرانس::
شرکت در کنفرانس::
تاریخ های مهم::
ارسال مقاله::
مدعوین کنفرانس::
پوستر ادوار گذشته::
برنامه‌های جانبی::
برقراری ارتباط::
تسهیلات پایگاه::
::
راهنمای تدوین مقاله

AWT IMAGE

..
نمایه

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اخبار ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۴/۳۱ | 

  • مجموعه مقالات کنفرانس: به شکرانه الهی خوشبختانه پس از ماه ها تلاش، مشکلات فنی تدوین مجموعه مقالات کنفرانس رفع گردید. لطفا جهت دسترسی به  مجموعه مقالات انگلیسی (سخنرانی و پوستر) که حدود 1390 صفحه است، اینجا را کلیک نمایید. ضمنا جهت دسترسی به مجموعه مقالات فارسی (سخنرانی و پوستر) که حدود 210 صفحه است، اینجا را کلیک نمایید.
  • اطلاعیه سوم فروردین 1396:  احتراماً پیرو اطلاعیۀ قبلی، به اطلاع می‏رساند که به دلیل برخی مشکلات فنی در امر صفحه‏ آرایی مجموعه مقالات کنفرانس، متأسفانه بارگذاری این مجموعۀ حجیم در سامانۀ کنفرانس، که بیش از 1600 صفحه را شامل می‏ شود، باز هم به تأخیر می‏ افتد. ولی با تلاش پیگیر امیدواریم که پس از تعطیلات نوروزی آماده بارگذاری گردد. 
  • اطلاعیه 25 اسفند ماه 1395: احتراماً پیرو اطلاعیۀ قبلی، به اطلاع می رساند که به شکرانۀ الهی مجموعۀ مقالات کنفرانس تقریباً کامل شده است و ظرف چند روز آینده در سامانه کنفرانس بارگذاری خواهد شد.

  • مجموعۀ مقالات کنفرانس ریاضی: احتراماً به اطلاع می رساند، همانطور که در اطلاعیه قبلی هم پیش‌بینی شده بود، به دلیل عدم اصلاح یا ویرایش برخی از مقالات توسط مؤلفین یا مسئولین مکاتبات مقالات و حتی عدم پاسخگویی برخی از آنها به مکاتبات ما در موعد مقرر، متأسفانه روند ویرایش و آماده سازی مقالات کنفرانس علارغم تلاش وافر تمامی مسئولین ذیربط، هنوز تکمیل نشده است. امیدواریم بتوانیم حداکثر با چند هفته تأخیر این مجموعه را تکمیل و برای استفاده عموم در سامانۀ کنفرانس بارگذاری نماییم. ضمناً به اطلاع می رساند، که تعداد قلیلی از مقالات پذیرفته شدۀ کنفرانس به دلیل عدم اصلاح آنها از طرف مؤلفین یا به دلیل انشاء بسیار ضعیف آنها، در مجموعۀ مقالات کنفرانس درج نخواهند شد.
  • ارسال فایل نهایی تک و پی.دی.اف. مقالات:  با وجود تاکید زیاد در اطلاعیۀ قبلی مبنی بر ارسال فایل نهایی تک و پی.دی.اف. مقالات ارائه شده در کنفرانس تا 15 آبان ماه 1395، جهت درج در مجموعۀ مقالات کنفرانس، متأسفانه تا کنون در مجموع حدود 20 در صد و در برخی گرایش ها حدود 30 درصد از افراد، هنوز فایل نهایی مقالات خود را ارسال نکرده اند. علیرغم آنکه از طریق ایمیل هم برای اینگونه افراد اطلاع رسانی شده است، هنوز هم عده زیادی از آنها برای این کار اقدام نکرده اند. چنانچه ارسال این فایل ها به تأخیر افتد ما مسلماً نخواهیم توانست در موعد مقرر، یعنی دیماه 1395، مجموعۀ مقالات کنفرانس را در سامانۀ کنفرانس بارگذاری کنیم.

    خواهشمند است آن دسته از مسئولین مکاتبات که تا کنون فایل های درخواستی را مطابق دستورالعمل اعلام شده در سامانۀ کنفرانس ارسال نکرده اند، حد اکثر تا 25 آبان ماه 1395 اقدام نمایند، وگرنه تضمینی برای درج مقالاتشان در مجموعۀ مقالات کنفرانس نخواهد بود.

  • اطلاعیه: چنانچه فایل تک ارسالی حاوی اشکال و نمودار می باشد همه آن ها را به صورت فایل زیپ شده ازقسمت فایل مقاله کامل که در دستورالعمل ذکر شده است ارسال نمایید.

  • ارسال فایل TeX و   pdfمقالات ارائه شده در کنفرانس:دستورالعمل چگونگی ارسال فایل تک و پی دی اف را از اینجا دانلود نمایید.

  • اطلاعیه: فایل کارگاه فن نگارش مقالۀ پژوهشی ریاضی را از اینجا دانلود کنید. ضمناً جهت دسترسی به صفحۀ شخصی جناب آقای دکتر صال مصلحیان، مدرس این کارگاه، بر روی این لینک کلیک نمایید.

  • تدوین مجموعۀ مقالات کنفرانس: با توجه به سؤالات متعددی که تا کنون مطرح شده است، احتراماً به اطلاع می ‏رساند تدوین نسخۀ نهایی مجموعۀ مقالات کنفرانس مراحل طولانی دارد و مسلماً زودتر از سه ماه نمی‏ توان آنرا آماده نمود. در کنفرانس های گذشته هم مسئولین ذیربط نتوانسته اند زودتر از سه ماه این مجموعه را آماده کنند و حتی گاهی پس از شش ماه الی یک سال آماده شده است.
  • گام اول دریافت فایل های تک و پی.دی.اف نسخۀ نهایی مقالاتی است که در کنفرانس پذیرفته شده و ارائه گردیده اند. گام دوم مقایسۀ آنها با نسخه های موجود در سامانه کنفرانس است، که مطمئن شویم کلیۀ اصلاحات درخواستی داوران در آنها اعمال شده است و نام هیچ مؤلفی درمقالات کم یا اضافه نشده باشد. گام سوم صفحه آرایی کل مجموعه است که وقت زیادی را می طلبد و احتمالاً طی مراحل دیگری، که ممکن است در آینده بروز نمایند.
  • توجه:جهت مشاهده گواهی مقالات به صفحه شخصی خود مراجعه کرده در بخش آمار کلی مقالات بسته به نوع پذیرش(پذیرفته شده، پذیرفته شده در بخش پوستری)بر روی سطر مورد نظر کلیک نمایید اطلاعات مقاله، پرونده و گواهی از این قسمت قابل رویت می باشد. دکمه دریافت گواهی در جلوی هر مقاله و نیز در پرونده مقاله اضافه شده است.
  • صدور گواهی ها: به شکرانه الهی پس از سه هفته تلاش برای آماده سازی و ایجاد هماهنگی های لازم بین گواهی های ارائۀ مقاله در کنفرانس در گرایش های مختلف ریاضی، آخرالامر امروز اول مهر ماه ۱۳۹۵ این گواهی ها در سامانۀ کنفرانس بارگذاری شده است. چنانچه در گواهی های صادر شده اشتباهی مشاهده می فرمایید سریعاً اطلاع دهید تا اقدام لازم برای اصلاح آنها انجام گیرد.
  • اطلاعیه : فایل کارگاه محاسبات تصادفی از طریق این لینک قابل دسترسی است.

  • کد مقاله: خواهشمند است در کلیۀ مکاتبات خود، کد مقالۀ مورد نظر را ذکر فرمایید.

  • اطلاعیه در مورد صدور گواهی ارائۀ مقاله: چنانکه در خلال کنفرانس هم اعلام شد، گواهی  ارائۀ مقاله به صورت سخنرانی یا پوستر، تا اول مهر ماه در سامانه کنفرانس بارگذاری خواهد شد. ضمناً به اطلاع می رساند که گواهی ارائه فقط برای کسانی صادر خواهد شد که در کنفرانس شرکت کرده و مقالۀ خود را ارائه داده باشند. لذا برای غایبین مسلماً گواهی شرکت و ارائۀ مقاله صادر نخواهد شد.

  • اطلاعیه: راهنمای دسترسی به دانشگاه خوارزمی(پردیس کرج) در بخش شرکت در کنفرانس صفحه راهنمای دسترسی قرار گرفته است.

  • اطلاعیه:  بار دیگر از کلیه سخنران های عزیز تقاضا می شود محتوای مقالات خود را به صورت اسلاید با استفاده از روش پرده نگاری با حروف درشت تهیه نمایند، به طوری که از فاصلۀ دور قابل رؤیت باشند. خواهشمند است همان متن پی دی اف مقاله که معمولاً ریز است، در جلسۀ سخنرانی مورد استفاده قرار نگیرد.

    ضمناً از حضور شما سخنران های عزیز تقاضا می شود فایل اسلاید مقاله و مقاله اصلی خود را در ایمیل خود ذخیره کنید و به علاوه فایل اسلاید مقاله را چند ساعت قبل یا روز قبل از سخنرانی خود در کامپیوتر همان کلاسی که برای سخنرانی شما در نظر گرفته شده است ذخیره و آزمایش کنید که آیا به نحو مطلوب باز می شود یا خیر. زیرا در غیر این صورت ممکن است در ابتدای سخنرانی خود دچار مشکل شوید و وقت سخنرانی شما صرف رفع مشکل شود.

  • اطلاعیه برای افرادی که تا کنون موفق به ثبت نام نهایی نشده اند: اینگونه عزیزان می توانند در روز شنبه یا یکشنبه ۶ یا ۷ شهریور به بخش پذیرش کنفرانس مراجعه کنند و ثبت نام نهایی را انجام دهند. چنانچه در برنامه زمان بندی کنفرانس برای مقالات پذیرفته شدۀ آنها برنامه ریزی نشده است، جایی مناسب برای ارائه سخنرانی آنها در برنامه کنفرانس در نظر گرفته می شود و برای عموم اطلاع رسانی لازم نیز انجام خواهد شد.

  • فرهنگ دانشگاهی: احتراماً به اطلاع می رساند که تا کنون گلگی‏ های زیادی مطرح شده است که چرا برنامه‏ های کنفرانس را زودتر اعلام نمی کنید تا ما بدانیم سخنرانی یا ارائه پوستر ما در چه روزی است تا برای آن روز برنامه ریزی کنیم. پاسخ ما به این عزیزان این است که شما به گونه ‏ای برنامه‏ ریزی بفرمایید که در تمام روزهای کنفرانس  حضور داشته باشید و از سخنرانی دیگران و سایر برنامه‏ های متنوع کنفرانس بهره ‏مند شوید. شما نباید فقط به فکر ارائۀ سخنرانی یا پوستر خود باشید ودر همان روز ارائه حضور پیدا کنید و بلافاصله پس از آن کنفرانس را ترک کنید.  براستی اگر همه چنین دیدگاهی داشته باشند پس در جلسه سخنرانی یا ارائه پوستر خود شما چند نفر شرکت خواهند کرد؟!!!

    واقعاً حیف است که چنین همایش بزرگی از ریاضی‏دان‏های کشور را قدر ندانیم و بخوبی از آن بهره برداری نکنیم. در همین همایش‏ها می‏توان از تجربیات و دیدگاه‏های استادان فرهیختۀ ایران عزیز و سایر کشورها به نحو مطلوب استفاده کرد و افرادی را در گرایش تخصصی خود شناسایی کرد و بدین وسیله مقدمات همکاری‏های علمی آینده را با کسانی که درگرایش شما کار پژوهشی انجام می دهند فراهم کرد.
  • اطلاعیه در مورد زمان ارائۀ پوستر ها: با توجه به سؤالات متعدد شرکت کنندگان محترم کنفرانس در مورد زمان ارائۀ مقالات پذیرفته شده در بخش پوستری، به اطلاع می رساند که با توجه به اطلاعیه های قبلی، امسال در این کنفرانس تصمیم گرفته شد که زمان ارائۀ پوسترها با توجه به پیشنهاد خود ارائه دهندگان پوستر ها تعیین شود. لذا در خلال روزهای برگزاری کنفرانس، خود این عزیزان به مسئولین ذیربط کنفرانس مراجعه می کنند تا بر اساس نظر خود آنها روز نصب پوستر و ساعت حضورشان در کنار پوسترها تعیین و اطلاع رسانی شود. البته قرار بر این است که در هر روز حدود ۳۰ پوستر به نمایش گذاشته شود.
  • اطلاعیه:مقدمه ای بر برنامه های کنفرانس حضور شرکت کنندگان محترم تقدیم می گردد.
  • اطلاعیه برنامه های کنفرانس: جدول زمانبندی مقالات پذیرفته شده در بخش سخنرانی انگلیسی و فارسی و فهرست مقالات پذیرفته شده در بخش پوستری جهت اطلاع عموم شرکت کنندگان محترم اعلام می گردد.
  • اطلاعیه در مورد مقالات پذیرفته شده در بخش  پوستری: از کلیۀ شرکت کنندگانی که مقالات آنها در بخش پوستری کنفرانس پذیرفته شده است، تقاضا می شود که آخرین نسخۀ اصلاح شدۀ مقالۀ خود را بر اساس نظر داوران، حتی المقدور در قالب مقالات پوستری کنفرانس، تدوین و در کاغذ آ۲ پرینت گرفته و با خود به کنفرانس بیاورند تا در محل اختصاص یافته نصب گردد.  (Paper A۲)

    قرار است که در هر روز حدود ۳۰ پوستر جهت مشاهده و مطالعۀ شرکت کنندگان در طبقه اول ساختمان دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر نصب گردد و ساعت حضور ارائه دهندگان آنها در پای هر پوستر نیز در همان روزهای کنفرانس اعلام گردد.

  • آمار نهایی مقالات کنفرانس: تعداد مقالات پذیرفته شده  برای سخنرانی ۳۱۸، تعداد مقالات پذیرفته شده برای ارائه در بخش پوستری ۱۷۲ و تعداد مقالات رد شده ۱۹۶، البته کلیۀ مقالات دریافتی تعیین تکلیف شده اند. ضمناً عدۀ قلیلی از افرادی که مقالات آنها پذیرفته شده است، متأسفانه هنوز ثبت نام نهایی را انجام نداده اند و همین  امر باعث شده که اعلام برنامۀ سخنرانی ها به تعویق افتد. ولی چاره ای نیست و ما مجبوریم که برنامۀ زمان بندی سخنرانی ها را بر اساس نام کسانی که ثبت نام کرده اند نهایی کنیم و برای چاپ دفترچۀ راهنمای کنفرانس به چاپخانه ارسال کنیم.
  • اطلاعیه: جهت اطلاع از چکیده سخنرانی های مدعوین به صفحه مدعوین کنفرانس مراجعه کنید.

  • اطلاعیه: شرکت کنندگان محترم "سیمای کلی برنامه چهل وهفتمین کنفرانس ریاضی ایران" در صفحه اصلی  (زیر پوستر کنفرانس) قرار گرفته است.

  • اطلاعیه بسیار مهم: مهلت ثبت نام عادی فقط تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شده است و لذا از اول شهریور ماه ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه ها به صورت الکترونیک بسته خواهد شد. کلیه کسانی که مقالۀ آنها پذیرفته شده است (اعم از سخنرانی یا پوستر) می بایست تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه ثبت نام خود را نهایی کنند، زیرا در غیر این صورت دیگر فرصتی برای درج مقالۀ آنها در دفترچه راهنما و برنامه های کنفرانس وجود نخواهد داشت. البته کسانی که تمایل به شرکت در کنفرانس داشته باشند ولی تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه موفق به ثبت نام نشوند می توانند در روز اول کنفرانس با پرداخت هزینه بیشتر به صورت حضوری ثبت نام کنند و البته تضمینی برای تأمین اسکان آنها وجود نخواهد داشت.

  • خبر مهم و فوری: شرکت کنندگان محترم، پس از پیگیری های مستمر چند روز گذشته امروز مشکل پرداخت الکترونیک برطرف گردید. خواهشمند است هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه ها اقدام نمایید. تاریخ ثبت نام نهایی تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شده است. لطفا پرداخت هزینه ها را به روز های آخر مرداد ماه موکول نفرمایید. بدیهی است که با توجه به مشکل پیش آمده، بابت ثبت نام  با تأخیر هزینۀ بیشتری را پرداخت نخواهید کرد.

  • اطلاعیه در مورد آمار مقالات کنفرانس: تا کنون پذیرش ۳۲۰ مقاله برای سخنرانی و ۱۶۰ مقاله برای نمایش در بخش پوستری اعلام شده است. تعداد مقالات رد شده هم حدود ۲۰۰ مقاله است. نتایج داوری تعداد قلیلی از مقالات هم بنا به دلایل مختلف هنوز نهایی نشده است.

  • مشکل پرداخت الکترونیکی: متأسفانه از روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه دچار مشکل شده است و با وجود پیگیری های مستمر  و مذاکره با مسئولین ذیربط بانک تجارت و با توجه به عدم دسترسی به برخی از مسئولان در تعطیلات آخر هفته،  هنوز تا امروز شنبه ۲۳ مرداد ماه مشکل حل نشده است. امیدواریم این مشکل امروز حل شود. لذا نگران نباشید و مسلماً مهلت ثبت نام نهایی تمدید خواهد شد.

  • خبر فوری :شرکت کنندگان محترم پرداخت الکترونیک بانک تجارت  از دیروز بعد از ظهر با مشکل مواجه شده است. موضوع در حال پیگیری است تا هرچه سریعتر برطرف گردد.

  • اطلاعیه: بار دیگر تأکید می شود که کلیۀ سخنران های مقالاتی که تا کنون پذیرفته شده اند، باید هرچه زودتر ثبت نام نهایی خود را توأم با پرداخت هزینۀ ثبت نام انجام دهند و منتظر رؤیت برنامۀ زمان بندی سخنرانی ها نباشند.  به عدۀ قلیلی هم که هنوز تکلیف مقالات آنها روشن نیست مسلماً فرصت کافی برای ثبت نام نهایی داده خواهد شد و نباید نگران باشند. اگر مقالات آنها با تأخیر پذیرفته شود باز هم در برنامه کنفرانس گنجانده خواهند شد.

  • اطلاعیه در مورد ثبت نام نهایی:  اگر ثبت نام نهایی توأم با پرداخت هزینه ها را به روزهای آخر موکول کنید، تراکم ناشی از این امر ممکن است مشکلاتی را برای شما در سامانه پرداخت الکترونیکی دانشگاه ایجاد کند که باعث شود تا ۲۰ مرداد نتوانید ثبت نام نهایی خود را انجام دهید و در نتیجه مقاله شما در برنامه کنفرانس درج نخواهد شد.

  • اطلاعیه مهم: مهلت ثبت نام عادی با پرداخت هزینه ها حد اکثر تا تاریخ ۱۳۹۵/۵/۲۵ تمدید می گردد. از ۱۳۹۵/۵/۲۶ تا ۱۳۹۵/۵/۳۱ ثبت نام با تاخیر با پرداخت هزینه بیشتر صورت می گیرد. از کلیۀ افراد  ارائه دهندۀ مقالات پذیرفته شده (به صورت سخنرانی یا پوستر) تقاضا می شود هرچه سریعتر نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام فرمایند. چون از ۲۰ مرداد ماه زمانبندی ارائۀ مقالات پذیرفته شده در روزهای کنفرانس آغاز می شود، چنانچه تا این تاریخ ثبت نام نهایی انجام نشده باشد مقاله شما در برنامۀ کنفرانس گنجانده نخواهد شد.
  • میز گرد: برای تشکیل میز گردی تحت عنوان آیندۀ شغلی فارغ التحصیلان علوم ریاضی در حال برنامه ریزی هستیم و قصد داریم برخی از مسئولین ذیربط را هم برای این میز گرد دعوت کنیم.
  • اطلاعیه برای مقالات پذیرفته شده در بخش سخنرانی: از کلیه سخنران های عزیز تقاضا می شود محتوای مقالات خود را به صورت اسلاید (با استفاده از روش پرده نگاری) با حروف درشت تهیه نمایند، به طوری که از فاصلۀ دور قابل رؤیت باشند. خواهشمند است همان نسخۀ pdf مقاله که معمولاً ریز است، در جلسۀ سخنرانی مورد استفاده قرار نگیرد.
  • اطلاعیه برای مقالات بخش پوستری: نظر به اینکه تعداد قابل ملاحظه ای از مسئولین مکاتبات نتوانسته اند مقالات خود را با الگوی پوستر کنفرانس تدوین و ارسال نمایند، لذا اینگونه افراد می توانند از الگوهای دیگری برای تدوین مقالات خود در بخش پوستری استفاده کنند و از طریق سامانۀ کنفرانس ارسال نمایند تا در برنامه ریزی کنفرانس مد نظر قرار گیرند. ضمناً نسخۀ نهایی مقالات برای ارائه در بخش پوستری کنفرانس باید در برگه های A۲ که چهار برابر کاغذ A۴ هستند، تدوین گردند.
  • تذکر مهم: از کلیۀ افرادی که ارائه دهندۀ مقالات پذیرفته شده (به صورت سخنرانی یا پوستر) هستند، تقاضا می شود هرچه زودتر ثبت نام نهایی خود را (توأم با پرداخت هزینه ها) انجام دهند. در غیر اینصورت مقالات آنها در برنامۀ کنفرانس درج نخواهد شد.
    آمار مقالات: تا کنون حدود ۲۷۰ مقاله برای سخنرانی و حدود ۶۰ مقاله برای ارائه در بخش پوستری پذیرفته شده اند. ولی متأسفانه حدود ۱۳۰ مقالۀ آمادۀ ویرایش توسط مسئولین مکاتبات (ارسال کنندگان) مقالات داریم که با وجود اطلاع رسانی به آنها هنوز مقالات خود را بر اساس نظر داوران تجدید نظر نکرده اند. چنانچه ظرف سه روز آینده ویرایش جدید اینگونه مقالات از طریق سامانه کنفرانس دریافت نشود، این مقاله ها حذف شده تلقی می گردند. البته حدود ۴۰ مقالۀ ویرایش شده توسط مسئولین مکاتبات هم داریم که در حال بررسی و تصمیم گیری توسط داوران هستند.
  • اطلاعیه جدید: برخی از شرکت کنندگان به علت عدم توجه به توضیحاتی که در بخش اخبار و صفحه ویرایش نوع ثبت نام و پرداخت هزینه ها داده ایم، بدون پرداخت حق ثبت نام مبالغی نظیر هزینه کارگاه یا برنامه عمومی(اسکان و تغذیه) را پرداخت کرده اند، که مسلماً ثبت نام این افراد تکمیل نشده تلقی می گردد. خواهشمند است با توجه به توضیحات داده شده در صفحه مورد نظر، نوع ثبت نام را ویرایش کرده و پس از انتخاب کارگاه یا برنامه عمومی صورتحساب خودرا پرداخت نمایید.
  • اطلاعیه مهم : با توجه به پرسش های متعدد شرکت کنندگان، خواهشمند است به تو ضیحات ذیل دقت فرمایید:۱. مقالاتی که دریکی از وضعیت های ارسال شده برای داوران، انجام داوری توسط برخی داوران یا تکمیل داوری قرار دارند، به زودی نتایج نهایی اعلام می گردد. چنانچه نیاز به اصلاحات وجود داشته باشد فرصت داده خواهد شد. ۲. مقالاتی که در بخش پوستری پذیرش شده اند امکان ویرایش برایشان فعال شده است تا مقالۀ خود را در قالب پوستر قرار داده و نهایتاً ظرف یک هفته پس از اعلام نتیجه مجدداً ارسال نمایند. ۳. مقالاتی که وضعیتشان به صورت پذیرفته شده با تصحیحات قرار گرفته است نیز امکان ویرایش برایشان فعال شده تا اصلاحات را اعمال کرده و نهایتاً ظرف یک هفته پس از اعلام نتیجه مجددا ارسال نمایند.
  • خبر جدید: با توجه به تعطیلات دانشگاه در مرداد ماه لطفا هرگونه سؤال یا مشکل را از طریق سامانۀ کنفرانس مطرح نمایید. ما در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود. لازم به ذکر است که دوشنبه ها نیز می توانید با شمارۀ دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایید.
  • خبر جدید: یک گارگاه آموزشی دیگر در مورد نگارش مقالۀ پژوهشی ریاضی و ارسال به مجلات پژوهشی ریاضی در بعد از ظهر روز هشتم شهریور در قالب دو جلسۀ یک ساعته در برنامه گنجانده شده است.
  • خبر فوری: اطلاعات مربوط به نحوۀ پرداخت الکترونیک در بخش شرکت در کنفرانس صفحه ویرایش نوع ثبت نام و پرداخت هزینه ها قرار گرفته است. خواهشمند است به دقت مطالعه نمایید.
  • خبر فوری: افرادی که مقالۀ آنها در وضعیت پذیرفته شده با تصحیحات یا پذیرفته شده در بخش پوستری می باشد به زودی گزینۀ ویرایش برایشان فعال می گردد و حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ اعلام نتیجه می بایست اصلاحات را انجام داده و فایل اصلاح شده را مجددا به سامانه کنفرانس ارسال نمایند. لازم به ذکر است که این افراد می توانند ثبت نام نهایی با پرداخت هزینه ها را از تاریخ ۱۳۹۵/۵/۱ انجام دهند.
  •  اطلاعات مربوط به اسکان و هزینه های آن در صفحۀ هزینه های کنفرانس قرار گرفته است.
  •  از کلیۀ مسئولین مکاتبات مقالات تقاضا می شود چنانچه از طرف داوران اصلاحاتی درخواست شده است، حد اکثر تا ۵ روز پس از اعلام نتیجه داوری، نسخۀ اصلاح شده را به عنوان ویرایش جدید مقاله از طریق سامانۀ کنفرانس ارسال نمایند.
  •  به اطلاع کلیه افرادی که قبلا در مهلت مقرر مقاله ارسال نموده اند و مقالات آنها قبل از ارسال به داوران نیاز به ویرایش داشته است، می رساند که حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۵/۴/۱۷ باید نسخه ویرایش شده را مطابق با الگوی کنفرانس ارسال نمایند. در غیر این صورت مقالات آنها حذف و از روند داوری خارج خواهد شد.
  • با توجه به اتمام مهلت ارسال مقاله به اطلاع می رساند که به هیچ عنوان ازتاریخ ۱۳۹۵/۴/۱۳ به بعد درخواست های جدید برای ویرایش مقالات ارسال شده پذیرفته نمی شود، زیرا مقالات در روند داوری قرار دارند. با توجه به نظر داوران  چنانچه مقاله نیاز به اصلاحاتی داشته باشد می توانید اصلاحات مورد نظر خود را نیز در آن گنجانده و نسخه جدید را ارسال نمایید.
  • تا کنون برای سه کارگاه آموزشی در بعد از ظهر روزهای کنفرانس برنامه ریزی شده است، که یکی از آنها به مدت ۴ ساعت و دو تای دیگر هرکدام به مدت ۲ ساعت برگزار خواهند شد. جزئیات بیشتر در اطلاعیه های بعدی ذکر خواهد شد.
  •  با توجه به اتمام مهلت ارسال مقاله، خواهشمند است از ارسال مقاله جداً خودداری فرمایید. البته تصمیم گرفته شد که مقالات ارسال شده در روزهای ۱۱ و ۱۲ تیر ماه  هم پذیرفته شوند ولی از تاریخ ۱۳۹۵/۴/۱۳ به بعد چنانچه مقاله ای ارسال گردد به داوران ارجاع داده نخواهد شد. البته ثبت نام در کنفرانس، بدون ارائۀ مقاله، کماکان امکان پذیر است.
  •  چون تعداد مقالاتی که می توانند در ایام کنفرانس به صورت سخنرانی ارائه شوند نمی تواند خیلی زیاد باشد، لذا چاره ای نیست جز آنکه تعدادی از آنها به صورت پوستر ارائه شوند. الگوی این نوع مقالات در صفحه راهنمای نگارش مقاله بارگذاری شده است. چنانچه مقالۀ شما به صورت پوستر پذیرفته شود، لازم است که مجدداً آن را با استفاده از این الگوی طراحی شده تدوین و ارسال فرمایید. البته چنانچه قبلاً هم اطلاع رسانی شد، دانشجویان کارشناسی ارشد یا کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند نیز می توانند مقالۀ خود را از همان ابتدا در الگوی پوستر تدوین و ارسال نمایند.
  •  با توجه به تقاضای مکرر تعداد زیادی از همکاران دانشگاهی و بخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مهلت ارسال مقاله تا تاریخ ۱۳۹۵/۴/۱۰ تمدید می گردد.

  • نکتۀ مهم: از مؤلفین محترم مقالات که مسئولیت سخنرانی را به عهده دارند نیز تقاضا می شود که در پایگاه کنفرانس ثیت نام کنند. فقط ثبت نام مسئول مکاتبات مقاله کافی نیست.

  •  به اطلاع شرکت کنندگان محترم در چهل و هفتمین کنفرانس ریاضی ایران می رساند که  این کنفرانس در سامانۀ گرد همایی‏ ها و همایش‏ های ایران در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  ثبت گردیده است.

  •  دانشجویان کارشناسی ارشد یا افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم ریاضی هستند، نیز می توانند مقاله به کنفرانس ارسال نمایند که در صورت تأیید داوران به صورت پوستر ارائه خواهند داد. الگوی پوستر بزودی در پایگاه کنفرانس گذاشته خواهد شد.

  • شرکت کنندگان گرامی هزینه های کنفرانس شامل هزینه ثبت نام، غذا و اسکان در صفحه (شرکت در کنفرانس -- هزینه های کنفرانس) قرار گرفته است.

  • شرکت کنندگان محترم توجه داشته باشند که سخنران هر مقاله یا باید عضو هیئت علمی یا حداقل دانشجوی دکتری باشد. البته دانشجویان کارشناسی ارشد یا افرادی که مدرک کارشناسی ارشد دارند می توانند جزء مؤلفین مقاله باشند ولی نمی توانند سخنران باشند.

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هنگام ثبت نام می بایست  تصویر کارت دانشجویی معتبر خود را ارسال نمایند.

  • چنانچه پس از ارسال مقاله قصد دارید اصلاحاتی در مقاله انجام دهید، لطفا قبل از ارسال مقاله به داوران (که از طریق سایت کنفرانس مطلع می شوید) مقاله اصلاح شده را برای جایگزینی ارسال فرمایید.چنانچه پس از ارسال مقاله به داوران باز هم اصلاحات مهمی را ضروری می دانید، مقاله اصلاح شده را حداکثر پنج روز پس از تحویل به داوران ارسال نمایید تا داوری روی نسخه جدید مقاله شما انجام گیرد.

  • نظر به اینکه برخی از مقالات دریافتی مطابق الگوی کنفرانس تدوین نشده اند، لذا ضمن اطلاع رسانی به مسئول مکاتبات جهت رعایت الگوی کنفرانس، از کلیه افراد تقاضا می شود مقاله خود را بر اساس الگوی کنفرانس تدوین و ارسال نمایند. لطفاً در مرحله اول جهت داوری مقاله فقط فایل پی دی اف ارسال گردد.

  • شرکت کنندگان گرامی الگوی مقالات انگلیسی و فارسی در صفحه ( ارسال مقاله --راهنمای نگارش مقاله) قرار گرفته است.

  • راهنمای تدوین مقاله در صفحه ( ارسال مقاله --راهنمای نگارش مقاله) قرار گرفته است.

  • طبق روال همیشگی کنفرانس­ های ریاضی ایران، در چهل و هفتمین کنفرانس ریاضی ایران نیز نمایشگاه کتاب خواهیم داشت. ناشران دانشگاهی می­ توانند جهت اطلاعات بیشتر و عقد تفاهم­ نامه با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.

دفعات مشاهده: 4962 بار   |   دفعات چاپ: 649 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
:: اخبار پایگاه ::

  • خبر جدید: یک گارگاه آموزشی دیگر نیز تحت عنوان فن نگارش مقالۀ پژوهشی ریاضی در بعد از ظهر روز هشتم شهریور به مدت 2 ساعت در برنامه گنجانده شده است.
  • خبر فوری: اطلاعات مربوط به نحوۀ پرداخت الکترونیک در بخش شرکت در کنفرانس صفحه ویرایش نوع ثبت نام و پرداخت هزینه ها قرار گرفته است. خواهشمند است به دقت مطالعه نمایید.
  • خبر فوری: افرادی که مقالۀ آنها در وضعیت پذیرفته شده با تصحیحات یا پذیرفته شده در بخش پوستری می باشد به زودی گزینۀ ویرایش برایشان فعال می گردد و حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ اعلام نتیجه می بایست اصلاحات را انجام داده و فایل اصلاح شده را مجددا به سامانه کنفرانس ارسال نمایند. لازم به ذکر است که این افراد می توانند ثبت نام نهایی با پرداخت هزینه ها را از تاریخ ۱۳۹۵/۵/۱ انجام دهند.
  •  اطلاعات مربوط به اسکان و هزینه های آن در صفحۀ هزینه های کنفرانس قرار گرفته است.
  •  از کلیۀ مسئولین مکاتبات مقالات تقاضا می شود چنانچه از طرف داوران اصلاحاتی درخواست شده است، حد اکثر تا 5 روز پس از اعلام نتیجه داوری، نسخۀ اصلاح شده را به عنوان ویرایش جدید مقاله از طریق سامانۀ کنفرانس ارسال نمایند.
  • به اطلاع کلیه افرادی که قبلا در مهلت مقرر مقاله ارسال نموده اند و مقالات آنها قبل از ارسال به داوران نیاز به ویرایش داشته است، می رساند که حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۵/۴/۱۷ باید نسخه ویرایش شده را مطابق با الگوی کنفرانس ارسال نمایند. در غیر این صورت مقالات آنها حذف و از روند داوری خارج خواهد شد.
  • با توجه به اتمام مهلت ارسال مقاله به اطلاع می رساند که به هیچ عنوان ازتاریخ ۱۳۹۵/۴/۱۳ به بعد درخواست های جدید برای ویرایش مقالات ارسال شده پذیرفته نمی شود، زیرا مقالات در روند داوری قرار دارند. با توجه به نظر داوران  چنانچه مقاله نیاز به اصلاحاتی داشته باشد می توانید اصلاحات مورد نظر خودرا نیز در آن گنجانده و نسخه جدید را ارسال نمایید.
  • تا کنون برای سه کارگاه آموزشی در بعد از ظهر روزهای کنفرانس برنامه ریزی شده است، که یکی از آنها به مدت ۴ ساعت و دو تای دیگر هرکدام به مدت ۲ ساعت برگزار خواهند شد. جزئیات بیشتر در اطلاعیه های بعدی ذکر خواهد شد.
  •  با توجه به اتمام مهلت ارسال مقاله، خواهشمند است از ارسال مقاله جداً خودداری فرمایید. البته تصمیم گرفته شد که مقالات ارسال شده در روزهای ۱۱ و ۱۲ تیر ماه  هم پذیرفته شوند ولی از تاریخ ۱۳/۴/۱۳۹۵ به بعد چنانچه مقاله ای ارسال گردد به داوران ارجاع داده نخواهد شد. البته ثبت نام در کنفرانس، بدون ارائۀ مقاله، کماکان امکان پذیر است.
  •  چون تعداد مقالاتی که می توانند در ایام کنفرانس به صورت سخنرانی ارائه شوند نمی تواند خیلی زیاد باشد، لذا چاره ای نیست جز آنکه تعدادی از آنها به صورت پوستر ارائه شوند. الگوی این نوع مقالات در صفحه راهنمای نگارش مقاله بارگذاری شده است. چنانچه مقالۀ شما به صورت پوستر پذیرفته شود، لازم است که مجدداً آن را با استفاده از این الگوی طراحی شده تدوین و ارسال فرمایید. البته چنانچه قبلاً هم اطلاع رسانی شد، دانشجویان کارشناسی ارشد یا کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند نیز می توانند مقالۀ خود را از همان ابتدا در الگوی پوستر تدوین و ارسال نمایند.
  •  با توجه به تقاضای مکرر تعداد زیادی از همکاران دانشگاهی و بخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مهلت ارسال مقاله تا تاریخ ۱۳۹۵/۴/۱۰ تمدید می گردد.

  • نکتۀ مهم: از مؤلفین محترم مقالات که مسئولیت سخنرانی را به عهده دارند نیز تقاضا می شود که در پایگاه کنفرانس ثیت نام کنند. فقط ثبت نام مسئول مکاتبات مقاله کافی نیست.

  •  به اطلاع شرکت کنندگان محترم در چهل و هفتمین کنفرانس ریاضی ایران می رساند که  این کنفرانس در سامانۀ گرد همایی‏ ها و همایش‏ های ایران در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  ثبت گردیده است.

  •  دانشجویان کارشناسی ارشد یا افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم ریاضی هستند، نیز می توانند مقاله به کنفرانس ارسال نمایند که در صورت تأیید داوران به صورت پوستر ارائه خواهند داد. الگوی پوستر بزودی در پایگاه کنفرانس گذاشته خواهد شد.

  • شرکت کنندگان گرامی هزینه های کنفرانس شامل هزینه ثبت نام، غذا و اسکان در صفحه (شرکت در کنفرانس -- هزینه های کنفرانس) قرار گرفته است.

  • شرکت کنندگان محترم توجه داشته باشند که سخنران هر مقاله یا باید عضو هیئت علمی یا حداقل دانشجوی دکتری باشد. البته دانشجویان کارشناسی ارشد یا افرادی که مدرک کارشناسی ارشد دارند می توانند جزء مؤلفین مقاله باشند ولی نمی توانند سخنران باشند.

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هنگام ثبت نام می بایست  تصویر کارت دانشجویی معتبر خود را ارسال نمایند.

  • چنانچه پس از ارسال مقاله قصد دارید اصلاحاتی در مقاله انجام دهید، لطفا قبل از ارسال مقاله به داوران (که از طریق سایت کنفرانس مطلع می شوید) مقاله اصلاح شده را برای جایگزینی ارسال فرمایید.چنانچه پس از ارسال مقاله به داوران باز هم اصلاحات مهمی را ضروری می دانید، مقاله اصلاح شده را حداکثر پنج روز پس از تحویل به داوران ارسال نمایید تا داوری روی نسخه جدید مقاله شما انجام گیرد.

  • نظر به اینکه برخی از مقالات دریافتی مطابق الگوی کنفرانس تدوین نشده اند، لذا ضمن اطلاع رسانی به مسئول مکاتبات جهت رعایت الگوی کنفرانس، از کلیه افراد تقاضا می شود مقاله خود را بر اساس الگوی کنفرانس تدوین و ارسال نمایند. لطفاً در مرحله اول جهت داوری مقاله فقط فایل پی دی اف ارسال گردد.

  • شرکت کنندگان گرامی الگوی مقالات انگلیسی و فارسی در صفحه ( ارسال مقاله --راهنمای نگارش مقاله) قرار گرفته است.

  • راهنمای تدوین مقاله در صفحه ( ارسال مقاله --راهنمای نگارش مقاله) قرار گرفته است.

  • طبق روال همیشگی کنفرانس­ های ریاضی ایران، در چهل و هفتمین کنفرانس ریاضی ایران نیز نمایشگاه کتاب خواهیم داشت. ناشران دانشگاهی می­ توانند جهت اطلاعات بیشتر و عقد تفاهم­ نامه با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.

دفعات مشاهده: 2557 بار   |   دفعات چاپ: 578 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
چهل و هفتمین کنفرانس ریاضی ایران 47th Annual Iranian Mathematics Conference
Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 3977